Pracownik

Praca w Polsce
Praca za granicą
Praca tymczasowa

Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego Grupa No Problem, działająca na podstawie wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod nr 1668, dla swojego klienta poszukuje osób na stanowisko:

Praca w Polsce - Gdańsk
Pracownik Administracji Biurowej

Obowiązki

  • Koordynowanie właściwego obiegu dokumentacji
  • Ewidencja dokumentów oraz korespondencji
  • Wsparcie biura

 Wymagania

  • Biegłej znajomości programów Office
  • Bardzo dobrej obsługi komputera
  • Umiejętności planowania, organizacji pracy i ustalania priorytetów.

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Możliwość rozwoju
  • Miłą atmosferę

Jak aplikować?

Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem na adres: rekrutacja@praca-noproblem.pl Do swojego zgłoszenia należy dołączyć:

  • CV w języku polskim

W temacie wiadomości prosimy wpisać numer referencyjny:
Gdańsk/AdministracjaBiur

Wypełnij formularz

Wyślij CV

Powrót